Li jublar!

Idag är det måndag och en härlig sådan! Kanske för att jag i onsdags, förra veckan fick napp på sponsring till mitt fotoprojekt – äntligen!!!

Erland på Digital Design Österlen i Ystad, har gått in med spons och kommer att sponsra hälften av mina printar!

Jag är nu lättad och kan glatt skutta iväg till Törnrosen för att inkvartera mig hos min vän Nike där jag kommer att ha mitt högkvarter de närmsta veckorna framöver. Jag gör detta för att känna mig ett med Törnrosen och hoppas att jag på så sätt får kontakt med fler personer som jag kanske kan få lov att fotografera.

I dag ska jag dessutom lämna bilder till Signe och Serina som är med i mitt projekt.

/Li Hagenkötter

2 kommentarer

Under Enskilda aktualiteter, Li Hagenkötter

2 svar till “Li jublar!

  1. Alltid kul att vara med i spännande projekt! Synd att jag inte kom loss till vernissagen bara, men jag hörde att det var lyckat 🙂 /Erland – Digital Design Österlen

  2. Ping: Levererat bilder till SUB ROSA 10 – ett projekt av elever på Fotolinjen på Östra Grevies Folkhögskola : Digital Design Österlen

Lämna en kommentar